Cíle:
- Výzkum distančního vzdělávání a tvorba pravidel pro přípravu podpůrných materiálů pro výuku v on-line prostředí
- Příprava doporučení zaměřených na kombinaci synchronních a asynchronních nástrojů - metodiky a manuály
- Školení a individuální kurzy pro tvorbu hybridních a distančních kurzů v LMS prostředí včetně přípravy písemného zakončení kurzů (testů)
Výstupy:
Bylo realizováno dotazníkové šetření a získávání zpětné vazby ze strany studentů a pedagogů na současný stav distanční výuky a hodnocení jednotlivých nástrojů. Byla vytvořena výzkumná zpráva z kvantitativního i kvalitativního výzkumu a současně i řada doporučení. V návaznosti na výsledky výzkumu vzniká metodický materiál pro zavádění a zlepšování distanční výuky v prostředí UMPRUM.
V rámci projektu vznikla i série online školení pro pedagogy v těchto tématech:
- Možnosti využití e-learningu a distančních prvků při výuce na UMPRUM
- Tvorba e-learningových materiálů a kurzů v LMS Moodle
- Tvorba testů a dalších interaktivních prvků v LMS Moodle
Současně probíhají i individuální konzultace pro pedagogy.