Informace o navazujícím magisterském programu Management umění a designu
Název studijního programu: Management umění a designu
Kód studijního programu:
Specializace: bez specializace
Standardní doba studia: 2 roky
Forma studia: prezenční
Profil: profesně zaměřený
Oblast vzdělávání: Umění, základní tematický okruh Organizace a řízení umělecké praxe
Platnost akreditace: 2028
Průběh studia: pravidelné přednášky a semináře, semestrální stáž
Závěr studia: státní závěrečná zkouška z managementu umění a designu, obhajoba diplomové práce
Udělený akademický titul: magistr umění (ve zkratce MgA.)
Garantka studijního programu: prof. PhDr. et PaedDr. Jindřich Vybíral, DSc.
Studium je postaveno na dvou základních pilířích – na znalostech z oblasti managementu, marketingu a umění, a na praktických zkušenostech získaných během praktických kurzů a povinné stáže v oboru. Studující se na základě svých zájmů a cílů profilují dle vybraného zaměření: architektura, volné umění, teorie a dějiny umění, design a grafika.
Cílem studijního programu je připravit budoucí absolventy a absolventky na kariérní uplatnění ve veřejných, komerčních i nekomerčních institucích a společnostech, ale také na možnost budovat vlastní kulturní, umělecké nebo designové značky a projekty.